Försök nummer två

Nu ekar det så där tomt och har gjort det ett tag. Det har liksom inte funnits något att skriva fast det egentligen funnits hur mycket som helst. 
1. Jag är frisk. Helt frisk. 
2. Jag kan träna igen, efter 9 veckor utan minsta ansträngning var det himlen att få upp pulsen. 
3. Jag ska på bal. 
4. Jag ska på bal. 

Här kommer lite bilder från senaste tiden. 
Blev superinspirerad av Roy Fares och bakade en avancerad efterätt som var så avancerad att jag glömt bort vad det var. Gott var det inte heller. 

Church, världens bästa mat och världens bästa vänner. 


Träffat sötaste katterna. Högst upp på min önskelista. 

Hängt i Vemdalen i en helg och blev jagad av kaniner. 


Klätt ut mig till indie. 


Och bästa. ÅKT SKIDOR!!!!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback