Det här är jag

Lina Åslund heter jag. Jag bor ute på landet med min familj där jag trivs som fisken i vattnet. I min blogg kommer jag att försöka lägga upp så mycket bilder som möjligt, som alla är tagna av mig själv. De flesta korten knäpper jag med min systemkamera Canon EOS 1000D 18-55mm.

På min fritid gör jag det som faller mig in. Det absolut bästa jag vet är att åka längdskidor. Jag tävlar även i den sporten och till hösten börjar jag på skidgymnasium vilket jag tycker ska bli jätteroligt. På vintern kommer förmodligen bloggen att handla mycket om längdskidåkning. Annars ska jag försöka få med olika sorters inlägg, bakning, inredning, tips och andra roliga äventyr. 

5 korta saker om mig: 
- Jag hatar ballonger och myror, usch!
- Avokado ligger högt upp på min lista över godsaker.
- Jag drömmer jättekonstiga drömmar, ibland kan jag inte skilja på om jag drömt det eller inte.
- Jag är morgonpigg och har alltid varit det, sju/åtta går jag upp på lov och helger.
- Jag skulle göra vad som helst för att få bada med delfiner, fantastiska djur!

Hoppas ni gillar min blogg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback