Sista måndagen


I lördags sprang jag 1,5 timme utan att få det minsta ont i min dryga häl. Mina nya skor var alltså magiska. Underbar känsla och gav mersmak inför långa pass i sommar. 


På kvällen beställde vi pizza och hade pizza-picknick i Linneas tomma lägenhet. Fruktansvärt gott. 


Och idag är det sista måndagen på detta läsår. Sjukt. För vissa är det sista måndagen någonsin på deras skoltid. Konstig känsla. 

Jag skrev mitt sista prov i tyska kursen och det gick väldigt bra tror jag. Synd att inte hela kursen gjort det bara... Klar med allting i skolan så efter lunch körde jag hem till Häsen och gick på skidavslutning. Imorgon vankas det en till bal. Godnatt. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback