VÄRLDENS BÄSTA DAG

I fredags gjorde jag och mamma någonting jag alltid kommer minnas. Det var så häftigt och min dröm sedan så länge jag kan minnas. 

Började med en stor frukost på "Discovery Cove" som det hette. Mumma. 
Sedan fick jag för första (men absolut inte sista) gången i mitt liv bada med delfiner. Går inte att beskriva vilka underbara varelser de är. Det var FANTASTISKT. Innan var jag så exalterad att jag inte kunde ta in någonting haha. Fokuset var bara på delfinerna. Och det var bäst. 

Vi var som på en paradis ö, med snack bar, pooler, stränder, djur, solstolar och allt sånt. Riktigt coolt. 


Snorklade bland en massa fiskar och rockor. Läskigt i början men blev bara häftigt efter ett tag. Klappade till och med en rocka som var större än mig själv, den var slemmig. Blä. Sjukt cool dag. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback