WIHOOO

 
Efter att ha haft feber sedan i måndags natt är jag nu äntligen frisk!!!!!! Så himla skönt. Jag har så svårt att få ro att ligga och bara vila men jag tror det var just det jag behövde. Vila. Livet blev lite enklare när jag fick upp ögonen för "Prison Break" vilket är det bästa jag någonsin har sett (!!!!). Helt stört, sjukt bra haha. Så det har jag gjort de senaste dagarna. legat i sängen och snart sett klart första säsgongen av serien (22 avsnitt). Idag har jag dock inte sett ett enda avsnitt, istället har jag skrivit en fysik uppsats som jag skjutit på i snart tre veckor. Inte okej. Blev riktigt nöjd och att bocka av den på att-göra-innan-sommarlovet-listan var enormt skönt.
 
Idag är det lördag. För mig hade det kunnat varit vilket dag som helst för känns som alla dagar är helger. Särskilt när jag varit hemma hela veckan. Jag satt och tänkte lite på det och insåg att veckan innan jag åkte till Kina gick jag bara i skolan mån- tis, sedan blev jag sjuk, åkte till Kina 2 veckor, gick i skolan 1 dag, hade påsklov i nästan 2 veckor, gick i skolan 1 dag, blev sjuk igen. Alltså gått i skolan 4 dagar på ca 6 veckor... Med andra ord, jag har en hel del att göra. Trevlig helg!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback