TRÄNING



Idag hade treorna mösspåtagning. De faktum att de på bilden är de enda treorna vi har på skolan är ganska sjukt men jag gillar att gå på en liten skola. 

Idag har jag bytt om på tok för många gånger, skola, bålstyrka, lunch, historiaprov, cross- fit och slutligen löpning. Cross- fiten var dödande och kroppen skakade efteråt. Jag och Linnea sprang hem från skolan sen (fick skjuts en bit) och självklart blir det inte som vi förväntat oss. Tänkt oss en lugn löptur för att springa ur mjölksyran. Halvvägs försvinner stigen för det är så mycket fallna träd. Vi börjar klättra och gör det ett bra tag men ser aldrig nå slut på det... Letar oss ut från skogen och kommer till en brant. Kravlar oss ned för branten och sedan upp på en enorm kulle/ berg. Där hittar vi en stig som vi känner igen. Börjar springa tills det kommer ännu mer fallna träd, viker av ut i en hage och när vi ska ut är det stängsel överallt och jag är livrädd för stötar. Ninjar oss under och springer den sjukt långa raksträckan innan vi äntligen får kasta i oss lite mat för att sedan köra näsan i plugg. Men nu är jag klar. Yes. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback