MÅNGA BOLLAR I LUFTEN

 
Dagen började med en redovisning om Kina för tvårorna och treorna. Jag och Linnea berättade om hela resan och det är så roligt att berätta om den. Skulle kunna göra det huuuuur länge som helst men det är även lite frustrerande att ingen någonsin kommer att förstå hur sjuk jävla roligt det var. Ingen kommer nånsin få insikt om vad vi faktiskt fick uppleva. Tur jag har Linnea att prata minnen med i alla fall :D
 
Efter redovisningen var det skola. Pluggade flitigt hela dagen + skrev historiaprov. Det är bara 24 skoldagar till sommarlov så bara att kämpa på nu. Klockan två hade vi träning i skolans gympasal. Vi slutade två så vi skyndade oss dit också när jag ska börja byta om märker jag att jag har glömt väskan med idrottskläder i skåpet. Bra Lina... Bara att kuta och hämta, panikbyta om och komma in mitt i uppvärmningen. Crossfit hade vi och det var sjuuuuukt jobbigt men självklart kul. Rumpan och armarna är helt skakis nu efteråt. Kvällen och den fortsatta veckan kommer att bestå av plugg och åter plugg. Adios. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback