LITE REGN HAR ALDRIG SKADAT

 
 
Förra veckan åkte jag skidor, igår sprang jag i t-shirt och kortbyxor. Dessa kontraster är härliga♥♥
 
Malin och jag hoppade på våra cyklar igår kväll och cyklade en bit i värmen. Sedan testsprang vi cooper-banan, 3000m asfalt, som vi ska ha test på på fredag. När vi hade sprungit ungefär halvvägs började det regna lite lätt och innan vi kom hem var vi dygnsur, men det gjorde absolut ingenting. Det var så härligt ändå, sommarregn, och det fick mig att längtalängtalängta till sommaren. Underbart kortpass på kvällen. Att träning kan skapa sådan lycka är underbart. 
 
 
När jag kom hem från passet pluggade jag lite och sen tittade jag på Prison Break och åt jordgubbar. En väldigt bra kväll helt enkelt. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback