UNDERBAR FJÄLLSKIDÅKNING

Det finns inte tillräckligt med ord för att beskriva hur underbar denna förmiddag har varit. Skaråkning på fjället Storhogna, glassande sol och vindstilla med världens bästa vänner. Började att åka upp på fjället, över det och sedan ned i dalen där vi kom till ett dike vi ville över (såklart min idé). Linnea plumasade och det var dagens, hahaha. Sedan åkte vi upp och glassade på fjället igen. Det var så varmt att jag åkte i t-shirt. Jag har aldrig varit med om bättre skaråkning. ALLT var perfekt. Som Linnea sa, det är nu vi får betalt av allt slit vi har lagt ned. Titta på bilderna och bli avundsjuk. 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: F

Skaråkte också i storhogna i sol på sportlovet - typ den bästa skidtur jag gjort!

Svar: Så sjukt underbart! :D
None None

2014-03-17 @ 22:09:19
URL: http://thisfillsmymind.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback