SPRINTEN FLÖG FÖRBI

Olivia och Agnes hade humöret på topp. 


ett minimalt hotellrum nedbombat med en massa stinkade kläder. Tycker synd om städerskan...

Jag gillar inte sprint så värst. Det är på tok för kort och alldeles, alldeles för stressigt för min smak. Särskilt prologer. När man kör heat, alltså man mot man (kvinna mot kvinna) då är der kul. Tyvärr tog jag mig inte till den delen av tävlingen idag men jag var inte lika långt ifrån som jag har varit tidigare. Det är jag nöjd över. Jag kunde trycka på bra uppför men tyvärr smög sig syran på i sista backen så jag orkade inte trampa utför. Det är så små marginaler. Tackar i alla fall pappa för de sjukt bra skidorna och laddar om till skiathlonen på lördag. Imorgon är det vilodag = sovmorgon!!!!

Efter tävlingen åt vi mat i lappkåtan. Sedan slumrade jag till på hotellet innan Olivia "tvingade" med mig att bada. Då det blev för varmt att sitta i bubbelpoolen gick vi ut ut och badade badtunna och det var riktigt härligt. Och fint. Lycksele är rätt fint ändå "lilla Stockholm" som de kallas. Sedan var det kamratmiddag och det kan beskrivas med VARMT. Jag visste inte att man kunde svettas om benen men tydligen. Maten som serverades efter omständigheterna var potatisgratäng, bearnaisesås och fläskfilé. Jag gillar inget av dem. Godnatt. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback