SLUTKÖRD



Sist jag var sjuk (om man räknar bort halsflussen i början av sommarlovet) så var det nästan precis ett år sedan. Efter sista tävlingen så drog jag på mig halsont och snorig näsa. Och i år hände samma sak. Skillnaden är att jag nu har lite mer panik eftersom att planet till Kina lyfter om 5 (!!!) dagar. Snälla låt mig bli frisk! 

Jag tror det är en spärr som släpper. Kroppen kanske har burit på det här länge men inte släppt det förrän nu. Nu när jag börjat slappna av. En hektisk höst och vinter med mycket resande och många urladdningar har nu fått ge med sig. Så idag struntar jag i skidåkningen (det svider eftersom vädret inte kunde vara mer perfekt) och ligger istället hemma. Hemma i sängen och knaprar vitaminer tills jag blir frisk. Hörs hej. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback