NU ÄR TÄVLINGSSÄSONGEN SLUT



Jag, åsarnatjejerna + Ellinore efter dagens lopp. 10 kilometer klassiskt jaktstart. Det gick inte lätt men jag tog ut precis allt, stod på benen hela vägen och tog två placeringar (nästan tre) så jag är sjukt nöjd ändå. Även fast jag som vanligt vill ännu mer. Nu är det bara att ladda om batterierna till nästa säsong och jag ser redan fram mot det. Men först en återhämtningsperiod, där jag bl.a. kommer befinna mig på andra sidan jordklotet. 

Jag tycker det är tråkigt att säsongen är över. Jag älskar att tävla och har inte riktgt hunnit gjort det här kanonloppet ännu. Jag har åtminstonde hittat tillbaka till varför jag åker skidor efter en liten svacka efter JSM och det är allt som betyder någonting just nu. Ha det bra och ta vara på varenda ögonblick! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback