JSM-BANORNA





Nu är banan inför morgondagen körd. 5 kilometer skate på en banan som jag innan trodde var hämtade från helvetet. Efter ett varv också var hämtad från helvetet men efter ännu ett varv var riktigt rolig. Alltså jag gillade verkligen banan. Den var svinkul med ganska tekniska utförslöpor med hög fart och det gillar jag. Det är absolut ingen vila på banan så det gäller att komma in i sin egna åkning. Jag är riktigt taggad!

Vi har en gigantiskt vallabod som Gästrikland fixat. Dock är vi bara tre åkare, inget att klaga på då det finns mer plats åt oss. Nu är vi tillbaka på hotellet och ska snart äta luuuuunch. Olivia ligger bredvid mig och skrattar sönder åt vines. HAHA. Sedan ska vi finslipa det sista på formen genom att softa i bubbelpoolen här på hotell Lappland. Perfekt. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback