I SKOLAN

 
 
Idag ville jag gärna ligga kvar i sängen när klockan ringde. Men som Malin precis sa till mig: "Every morning you have two choices. Continue to sleep with your dreams, or go up and chase them." Det är så himla sant. Visst är det härligt att drömma och så mycket enklare men den riktiga lyckan finner man i verkliga livet, i verkliga händelser. Just nu har jag arbetstid men är för mycket uppe i varv för att kunna jobba fysik. Är ändå klar så imorgon blir det "hemstudier" aka åka skidor. Lunchen bestod av lasagne och lite kaos. Inte riktigt kaos mer roligt kaos som slutade i att Danne fick gå på skattjakt efter sin ryggsäck och ja, jag ritade kartorna. Om någon timme ska jag vaccineras och sen blir det till Åsarna för att titta på SM i teamsprint. Hejdå. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback