HEJDÅ LYCKSELE

Igår var det "vilodag". Vi åkte banorna till skiathlonen som gick idag och övade på skidbyte. På kvällen kom Linnea till hotellet och det hela slutade med att vi satt i biosalongen och såg någon vilda västern film haha. Tyckte det var rätt bra men inte Linnea så vi stack på nya äventyr. Tyvärr var chokladmaskinen ur funktion. 

Idag var det skiathlon då. Tror der var mitt absolut sämsta lopp jag någonsin gjort i hela mitt liv. Kändes väl okej tills jag drog på mig en rejäl vurpa precis i början av loppet. Blev totalt stum och sedan gick väl allt bara utför. Riktigt besviken efteråt men nu skrattar jag bara åt det eftersom pappa hade lyckats filma hela kraschen! Efter loppet checkade vi ut, tittade på killarna och rullade till Åsarna. Nu har jag återhämtat mig med pizza, mjölk och en fet godispåse. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback