HEJ MITT VINTERLAND

 
Tog en "plugga-hemma-dag" idag = har gjort allt annat än att plugga. Brukar sluta så och eftersom jag endast läser fysik och har gjort sedan jullovet så är det ingen panik. Startade dagen med morgonträning i alla fall. Wassberg hade tydligen varit ute och pistat sedan fem imorse så vid åtta när vi stack ut var cup-banorna inför helgen kanon. Det var ett jobbigt pass för jag var så slut så nu blir det dubbelvila och hoppas att den sista formen ska komma inför cup-avslutningen. 
 
Det har snöat. Runt en decimeter har lagt sig på marken och det snöar för fullt nu. Härligt tycker jag. Blir aldrig ledsen av snö. Nu kanske vi kan få vårskidåkning igen när jag kommer hem från Kina. Bara 12 (!!!!) dagar kvar nu så jag har börjat packa idag. Så roligt att få packa något annat än träningskläder och pjäxor. Annars så har jag pluggat körkort på eftermiddagen och jag blev godkänd på mitt andra prov. Nu ska jag iväg på yoga med Madde, hörs hej. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback