FYRA ÅR

 
Min dator har varit trasig i knappa ett år nu och alla mina bilder som jag har knäppt med min systemkamera har legat på min kära dator. Men nu så, nu är den lagad och fit for fight igen. Passade då på att kolla igenom bilder från sjuan till nu, ca 4 år har det gått sedan jag fick min kamera och började ta kort. Det är så roligt att blicka tillbaka och se hur jag såg ut då och hur jag har förändrats till nu. Jag själv tycker att jag har förändrats nå enormt men det tror jag egentligen inte, haha. Nu kommer i alla fall en bildbomb på mej. 
 
Jag ute på en åker våren i åttan. 
 
Åkte fiddy, tror det var våren i nian. 
 
Jag fyllde 15 (!!!) år. Korthårig. 
 
 
Hösten i nian. // Våren i åttan. 
 
Sommaren mellan åttan och nian. 
 
I Norge mellan åttan och nian. Minns att jag tyckte den här bilden var så bra haha, kan inte hålla med längre ;)
 
Skulle ut på båtutflykt, sommaren mellan sjuan och åttan. 
 
Jag fyllde 16 och fick min moped!
 
Innan ett träningspass våren i nian, då jag just startat bloggen minns jag. 
 
Sommaren innan gymnasiet då jag var med några kompisar i Nusnäs, haha snygg bild.
 
Samma sommar, jag och Ingrid.
 
I somras, på glassrestaurangen i Linköping. 
Jag och Agnes på en stortältning med en massa vänner, sommaren mellan sjuan och åttan.
 
Jag och Frida på Söderforsbadet, samma sommar. 
 
Samma sommar, jag och Agnes på midsommaren. 
 
Samma sommar, jag och Agnes i Vamsbro på Peppes Cup. 
 
Fortfarande samma sommar, Agnes, jag och Alma på Sandsnäs en varm kväll. 
 
Lika, jag ska åka vattenskidor. 
 
Mopedsemester i Älvkarleby med Agnes, sommaren mellan åttan och nian. 
 
Jag och Erik på picknick längs Göta Kanal i Linköping, sommaren mellan åttan och nian. 
 
Samma sommar, sommarjobbade ute hos morfar med att slå åkrar. 
 
Jag och älskade Alma i Turkiet, hösten i åttan.
 
Jag i Turkiet samtidigt. 
 
Min söta kusin Melker döptes, vintern i nian. 
 
Jag och Ingrid bakade pepparkakshus, julen i nian. 
 
Jag och Olivia diskade på klassersan, våren i nian. 
 
Härjade i skogen på samma klassresa, haha. 
 
Jag och Fredrika i Torquay på språkresa, sommaren före gymnasiet. 
 
Hanna och jag fiskade krabbor, språkresan. 
 
Flyget på väg hem från språkresan. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Omg, mini-Lina!! Sööööööööt

2014-03-23 @ 19:24:02
URL: http://idasundin.webblogg.se
Postat av: Agnes:)

Men neeej va kul! hahaha

2014-03-24 @ 16:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback