FÖRSTA LOPPET ÄR ÅKT

Loppet gick okej. Det kändes inte kanon men inte heller åt helvete. Det positiva var att jag gjorde ett lopp som jag alltid tänker att jag ska göra innan men är alldeles för ivrig för att kunna göra när jag väl startar. Så jag är nöjd. Jag tog ut allt. Verkligen, jag hade ingenting mer att ge idag och jag är fortfarande helt slut. När vi skulle testa fästvalla på eftermiddagen var jag så trött att jag och Olivia åkte till hotellet igen. Ändå sov jag middag haha. 

Förutom att tävlat så har vi ätit och ätit ännu mer. Efter middagen fick jag även massage av min tränare i överkroppen då den (!!) var rätt slut. Sedan gick även en dokumentär om doping på ettan. Jag är blåögd och tror alla är rena men verkligheten börjar komma ikapp. Kanske skriver ett inlägg om det senare. Nu är det godnatt och imorgon sprint. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback