EN MÅNAD FÖR TIDIGT



Kan inte klaga på livet just nu. Det är nu man känner att man har valt rätt sport. När man kan glassa omkring och prata skit med solen stekandes i ansiktet. Så det var precis vad jag, Emma och Ida gjorde idag. Helt perfekt. Ännu bättre blev det med mördande bålstyrka efteråt. Sen på kvällen var jag på yoga (!!!). Kan säga att det var seriöst en av de tuffare sakerna jag har gjort. Inte fysiskt men psykiskt. Jag tycker det är extremt jobbigt att vara still, koppla av och göra "ingenting". Men jag klarade det! En upplevelse som jag tror gav mycket. 

Imorgon förmiddag ska vi upp på fjället och åka skir. Det blir mer än kanon. Sedan har jag inga lektioner resten av veckan så behöver inte åka till skolan imorgon eller på fredag. Skönt eftersom det är sopp-torsdag imorgon. Annars så har jag råkat döpa om alla mina ikoner på datorn till "KINA-bilder", väldigt kul. Godnatt. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback