DET HÄR MED ATT FASTNA PÅ BILD

Bild 1 från distansen på JSM.
Bild 2 från tävlingen på Rossön i helgen. 
 
Jag har inte riktigt förstått det här med att titta in i kameran och le. På skolan idag kom två stycken forskare från mittuniversitet som ska med till Kina och intrvjuvade oss. Det var roligt att berätta om tankar och förväntingar inför resan. Efter lunch åkte vi till Åsarna men jag vilar idag och har då bara virrat runt i lägenheten. Så nu ska jag gör Linneas liv bättre. Yogan igår var som sist, riktigt, riktigt jobbig psykiskt. Vissa stunder ville jag bara lämna rummet och springa ut för jag fick sådan panik. 
 
bilder från http://www.only4dogs.se/ (länk)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback