FÖR ALLTING LÖSER SIG

 
Ashleigh-Jane by Thomas PeplerField
Då så. Med bara sådär två dagar kvar till sommarlov är även jag klar med allt skolarbete. Att jag fick A i fysik är lycka men A i historia, det är obegripligt. Så nöjd med denna termin så nu kan jag nöjt tänka bort längdkontraktion och vietnamkriget. 
 
Förutom att fullfölja kurserna idag så var vi som åkte till Kina och presenterade vår resa för kommunens politiker idag och det var faktiskt roligt. På eftermiddagen hade vi crossfit och det var en sjö på golvet i gympasalen av allt svett. Avslutade passet med 1,5 mil rullskidor hem från skolan med Ellinor. Sedan skyndade vi oss till ski center och åt pizza, lika gudomligt gott som vanligt. Nyss kommit hem från en tjejkväll med tjejerna i klassen, vi gjorde ansiktsmasker och fikade gott. Trevligt avslut på detta skolår. Nu fruktar jag inför morgonens pass med skate på banan...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback