Livets glada dagar

Kanske dags att uppdatera. Det tyckte i alla fall Linnea som bönade och bad (läs skickade gråtande emojis). Så som den goda vän jag är uppfyller jag hennes önskan. Here I go. 

Sommaren är bra. Mer än bra, helt fantastisk. Badar dagligen, jobbar tills jag pratar plu-nummer och tränar måttligt (hehe). Skapar minnen. Skapar harmoni för själen innan allting drar igåg igen. Bara några få veckor kvar men de veckorna ska jag njuta till 1000 av. 

Jag har jobbat nästan oavbruten sedan i fredags och har två dagar kvar innan jag är ledig. Imorgon har jag i alla fall en ledig förmiddag så då ska jag SOVA UT. Att börja klockan sju är jobbigt även för mig som är morgonpigg. 

Igår paddlade pappa och jag kajak och det var SÅ KUL!!!! Ska definitivt göras fler gånger. Ikväll har jag varit hos farmor hela tiden och det var härligt. Vi badade länge, spelade kort och åkte på sight seeing. Alltså å lyckorus av allting just nu. Godnatt världen. 








Kommentarer
Postat av: Linnea

Tjohoo!! 😄😄

2014-07-22 @ 11:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback