TILLBAKA PÅ SNÖ



I förrgår åkte jag till snön igen. Underbart att kunna åka skidor och särskilt i mina nya pjäxor och på nya skidor eftersom mina hälproblem nu är ett minne blott. Igår körde vi ett lugnt klassiskt pass på skalet för att testa lite skidor osv. På eftermiddagen bara slappade vi + bakade himlans gott bröd. 

Tidig morgon idag eftersom det var tävlingar. I Hede gick första etappen av touren som vi åker den här helgen. Det kändes inte alls bra tyvärr. Bästa är att jag har nu 3 tävlingar kvar att ta revansch på varav en om några timmar i Vemdalen. Elljustävling klassiskt stil och det ska bli riktigt skoj eftersom det kommer att kännas som en serietävling. Hörs. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback