SKIDOR DYGNET RUNT

 
Kina-pinnar i håret, kan ej förstå men snart åker viiiiiiiii
 
 
 Foto av Linnea. Jag på en tävling och sedan Hampus på skidskyttevallen. 
 
Intervallerna igår blev inte som jag hade tänkt mig. Istället för klassiska skateintervaller blev det skidskytte-heat. Så jäklans roligt. Första gången någonsin jag sköt med puls och nu ska jag även vara med på en sån tävling om några helger. Skyttet gick riktigt bra för min del, sköt fullt en gång faktiskt dock med stå-prick och jag låg, men ändå. Det är kul att byta ut det vardagliga mot något nytt för att få variation i träningen. Dessutom var det längesedan jag var så slut som jag var efter den träningen. Somnade så fort jag duchat hemma och vaknade någon timme senare. 
 
Idag hade vi distanspass på förmiddagen med inslag av överkropp. Stakade på ganska hårt runt milen och körde sedan ett till varv i lugnare fart innan det bar av hemåt för att ducha och åka till skolan. På skolan satt jag i fiket första halvtimmen och tittade SM i längdskidor. En lärare kom och fråga om vi inte hade lektioner. Jo sa vi och då sa läraren, okej men kom när skidorna är slut då. Haha. Chill. Efter skidorna avslutade jag en engelska kurs som egentligen skulle vara klar innan jul men nu är den ääääntligen klar. Nu är det vila-äta-film-fika-läge med Linnea. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Fredrik

alltså. Kina?`Please tell more!!!

2014-01-17 @ 08:49:48
URL: http://thisfillsmymind.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback