DET GÅR FRAMÅT




Racet igår gick OK. Varken bra, varken dåligt, bara ok. Var inte så trött direkt efteråt men någon timme senare kunde jag inte hålla ögonen öppna. Vaknade ännu någon timme senare av att Linnea och Elin hade kommit eftersom vi hade bestämt att vi skulle äta på ski center. På kvällen tittade vi bara på tv och pratatade. 

Idag hade vi träningstävling igen. Sprint fristil och det gick bra. Prologen och sista heatet (vi körde 3 heat) gick överlägset bäst och jag kunde trycka på och hålla i tekniken hela vägen. Nu hoppas jag verkligen att det fortsätter framåt. Efter tävlingen gjorde jag lite dödsryck, lagade mat, dammsög hela lägenheten, diskade undan all disk, tog undan julsakerna och nu ligger jag dödstrött i sängen. Tanken på att plugga till fysikprovet imorgon lockar inte någonstans. Bara att härda. Hörs. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback