AVSLUTA MENINGEN

Det här ser jag fram emot... Skidskyttetävlingen på lördag, Kina-resan, studentbalen (några år kvar, i know), körkortet, skidåkning på skaren, Bråvalla, London,  listan kan göras lång. 
 
Den filmen skulle jag kunna se 1000 gånger... Svårt, men måste säga "New Years Eve". 
 
Jag har största crushen på... snö, ostkaka, Channing Tatum och marinblått. 
 
Det finns en sak jag inte kan leva utan... Min familj. Skulle ej fungera. Utan skidåkningen skulle det också vara svårt...
 
Jag skrattar alltid åt... (med) Alma och Ingrid. Alltid, i alla väder och skurar.
 
Det finns en låt som alltid gör mig på bra humör... "Strövtåg i Hembygden". Låten i sig är inte alls så glad och peppande men känslan jag får från låten gör mig alltid lugn och på bra humör. Många minnen bakom den låten. 
 
Pinsammaste saken jag någonsin gjort... Vad har jag inte gjort liksom?! Haha. Nej men svårt att komma på det absolut pinsammaste eftersom jag gör saker dagligen. Tänker inte så mycket innan jag gör saker... 
 
Om jag var tvungen att leva på en maträtt resten av livet... Pizza, älskar pizza. Med knapriga knapriga kanter och vitlöksås, mmmm. 
 
Om jag var tvungen att flytta till ett annat land vore det... Utan tvekan Norge. Dels liknar det Sverige till naturen och dels för att skidåkningen där är kanooooon. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback