MAT OCH SKIDOR. SKIDOR OCH MAT.



Nu ska jag inte hem ändå. Tävlingen hemma kommer med största sannolikhet att bli inställd. Jobbigt eftersom jag själv var helt inställd på en helg i häsen. Förstår liksom inte riktigt än att jag ska stanna. Klockan elva idag ringde jag till mamma och frågade om jag skulle åka hem idag. Jag visste ju att jag inte skulle men kände mig ändå tvungen att fråga, hehe. Så där stod jag, nyduschad i handduk med en opackad väska och skidor överallt och frågade mamma om jag skulle åka med 11.30 bussen hem. Ibland förstår jag inte mig själv. 

På träningen imorse skateade jag runt 28 kilometerslingan. Tiden gick så sjukt sakta och min rumpa var mör sedan gårdagens fall. Längtade inte heller direkt till sopplunchen. Lyckan blev däremot total när vi fick renskav istället eftersom att det är samernas nationaldag typ. Fick dessutom en bakelse i skolan pga av det. Säger bara: BÄSTA FIKET och bästa Johnny!!!! Linnea ändrade även sina planer om att åka hem för hela hennes familj hade fått influensa. Så nu ska jag och Linnea tröstäta på Sibylla, eller nå. Trevlig kväll Amigos. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback