KANSKE INTE IDAG MEN SNART

 
två bilder från när jag och helan var i ösd. hehe. 
 

Åååh dagen. Vet inte om jag ska skratta eller gråta. På förmiddagen hade vi fysik med avbrott av JVM- stafetterna. Alla skidisar (vilket är ca halva skolan) satt i fiket och tittade nervöst på stafetterna. Grymt av tjejerna att köra hem guldet men även sjukt bra jobbat av killarna. På eftermiddagen så fortsatte jag med fysiken men blev allmänt less för jag fattade NADAAAAAA. Hoppas det sjunker in och så jag bara sen, poff kan det. Ja det hoppas vi på. Jag var så sur när jag åkte hem att jag inte kunde vara sur längre så istället började jag skratta. Och jag blev inte nå klokare av att analysera min dag nu direkt, så vet fortfarande inte om jag ska skratta eller gråta... må gott!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback