EGENTLIGEN SÅ SPELAR INGENTING INGEN ROLL

 
Innan ICA-loppet. Titta på landskapet, helt stört vackert. !!!
 
 
Taggad på 17 kilometer klassiskt. Typ. // Reportage om Emil Jönsson och Årsunda. SÅ roligt att man kände igen allihopa. 
 
 
Jag, Lina Klumpen Åslund öppnade såklart Linneas ballkong dörr för att kasta snöbollar på killarna. Självklart kastar de in snöbollar. Mitt i prick sådär, blött värre. // Pingis kvällen lång var fint,
 
 
Försökte plugga fysik. Gick bra stundvis. 
 

Saker och ting rullar på. Timmarna tickar iväg lite för fort och jag känner mig lite rädd för det. Pappa har varit här i helgen och hjälpte mig att fixa mina skidor. Lördagskvällen bjöd på livemusik och grillbuffé på ski center och sedan glass och filmen "Frost" aka "Frozen" med min Oliv. Sjukt skojig film. Imorse åkte pappa vidare men imorgon hämtar han hem mig innan vi drar vidare ner till Borås för cup-tävling. Annars så åker jag skidor och äter glass. Behövs inget mer. Tack och hej.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback