DAGARNA GÅR SÅ FORT

stööööööört länge som jag och Linnea har pratat om att äta på sibylla. Igår fick vi äntligen vår kebab.
 
 
Madeleine h'ngde även med. // normal dag i skolan. 
 
 
åkte lite fööör många på Malins fina spark så den sade nej. Tur det finns brädor, skruvar och sånt ;) // Bild från sprinten. Julia (hunden) vann damklassen överlägset. 
 
 
Firande av Jens JVM-silver slutade i tårtkrig. // visa ord. 
 
 
Znaaaaabba brudzzzzzz. 
 
 
Det stod VILA i träningsdagboken men jag och Linnea trotsade det. Var så himla sugen på att åka skidor och hade ändå inget bättre för mig. Slutar man 11.30 så blir det långa dagar hemma. Ska dock inte klaga. Knallade runt någon timme på skidorna och pratade i det nollgradiga vädret och det var trevlans. Sedan vallade jag inför ICA-loppet imöra innan vi intog soffan hos Maja för att se OS-invigningen. Vi såg från klockan fem till åtta. Måste säga att den var häftig men rätt långtråkig. Efter den träffade vi jordens sötaste hund Grim. JAG VILLL HA EN GRIM!!!!!!!
 
Igår hade jag en läsa-mejl-kväll vilket resulterade i att jag beställde böcker, blev tidningspremererant och en fotobok rikare. Ska bli kul när allt dimper ned i lådan. Hehe. Nu är det sängdags. Veckorna tar kål på mig och jag lägger mig tidigare på helgerna än under skoldagarna. Godnatt världen, imorgon köttar vi ICA-loppet.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback