ÅTERHÄMTNING



En B&J var välförtjänt idag. Imorse körde vi nå enormt jobbiga intervaller. Blodsmak i minnen och mjölksyra upp till öronen. Åt potatisar i massor på lunchen för att kompensera energiförlusterna, hehe. Sedan pratade vi om Kina, packning mm. Spännande. Johnny bjöd även på oboy och chokladbollar, mmmm. Efter fikat var der dagens värsta, vaccination mot hepatit A och B. Och jag är spruträdd. Överlevde som tur var och direkt efter gick jag till Ica och köpte en b&j (efter beslutsångest om vilken jag skulle köpa såklart). Väl hemma i åsarna igen gick jag till ÅIK och fick återhämtningsmassage av Sanna. Det var allt annat än skönt, mina vader nu alltså... Tror jag tänker skippa skidåkningen imorgon för jag är så sjukt trött i kroppen, men känner jag mig själv rätt kommer jag ändå stå där på skidorna imorgon. Godnatt ännu en gång. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback