24 TIMMAR HEMMA


Min lilla fina syster. Blev med ens hel igen. 

Gick upp innan tuppen i onsdags och åkte ett skatepass med pappa och pannlampan innan vi packade in i bilen och rullade hemåt. Med ett stopp på Max i Bollnäs (standard) så kom vi hem runt två tiden. Mamma hade gjort taco-gratäng och det var verkligen lycka i en ugnsform. Sedan hängde jag med axel och mamma på ett möte inför ICA-cup, föredetta Kalle Anka Cup, i Valbo. Sedan åkte vi och tittade på Almas ridning. Jag och Axel satt mest i cafeterian och fikade då hästar inte är min grej. 

Imorse tänkte jag sova ut. Funkade det? Såklart inte. Så jag bakade bröd och en massa annat. Sedan kom mamma hem vid elva och då fikade vi och såg när Kalla fick ännu ett silver. Så jäkla grymt! Nu smattrar regent mot rutan och jag och pappa är på väg till Borås för J-Cup. Känns inte som att det är nå snö där men det visar sig. 

Hann vara hemma knappa ett dygn men det räckte ändå på nåt vis. Hade såklart gärna stannat lite längre men nu är jag sugen på skidor igen. Hörs. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback