Spenaten ja

Jag äter spenat i hopp om att bli stark. Tänk om jag inte blir stark, då har jag ätit spenaten i onödan. Jag vill kunna äta spenat utan att jag vill bli stark. Jag vill kunna äta spenat för att jag tycker om det. 

Vi ser framåt så mycket att vi glömmer att njuta av det fina i tillvaron. 

Efter en fotbollsmatch Sverige vs Kinas elitlag. 

När jag låg i reception på ett kinesiskt sjukhus och fick dropp för jag bara spydde upp all mat jag åt. Då jag trodde "nej nu dör jag" men överlevde (no shit liksom). 

När jag och Linnea åkte på Storhogna i maj (!!!!) i två decimeter nysnö och min bindning frös. Jävlar vad vi skrattade. Det var inte ens kul. 
När jag hade hår long as hell (som jag inte på något vis saknar). 

När vi var på bråvalla oxh skrattade dygnet runt. 

När vi var på måndagsutflykt. 

När jag kunde stå på huvudet. 

När vi sprang hem från skolan och vi virade bort oss i tre timmar och mobilen hade cirkus fem missade samtal från vår tränare. 

När jag åkte skidor på en glaciär. Får fortfarande lyckorus. 

När jag fick klappa en delfin för första gången. 


Det finns så mycket att minnas och tar vara på. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback