Sista veckan

En julig fotografering med två fina flickor och två urgulliga hästar. Kan visa mer resultat senare. 

Ännu en fotografering. Julafton. 
Pappa spårade på med bilen på vår fotbollsplan så att vi ska kunna åka skidor. Haha. 



En natt ute i en jaktstuga i skogen med kompisar. Alltid lika kul och det var himmelskt vackert imorse. 

Church med Idorna (godaste maten) som avslutades på Waynes med en frappe. Så himla mysig kväll<3 

Nerkärad. Totalt. I ett par stövlar. Bodde jag i Stockholm skulle jag inte tveka men dessa stövlar är inget jag förknippar med jämtländsk skog och kyla. Aja vem vet, kanske det hittar hem till mig ändå. 

En bildbomb från första veckan på mitt jullov helt enkelt. En bra sådan. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback