Lucia


Började dagen på bästa möjliga sätt. Bananpannkakor med jordnötssmör. Sedan åkte jag, Linnea och Jon till Östersund för att julhandla. Oj så underbart. 
Ett luciatåg kom och lussade inne i en galleria. Tyckte det var så himla fint att de hade Jämtlands färger på bandet runt midjan, verkligen hur fint som helst. 

Sätta sig på ett fik men en riktigt god frappe (USA-klass på den) med fina vänner och bara mysa är bland det bästa. 

En massa julklappar blev resultatet av dagen då vi kom hem runt fyra. 

Köpte med mig en efterlängtad plocksallad hem som jag velat ha hela veckan haha. Den och grey's anatomy (som är en serie av världsklass). 
Tyckte det var på tiden med ljus i min vackra ljusstake och ja, den blev fin. Ljusen från indiska. 

Nu är alla julklappar inslagna och jag är mer än nöjd. Wiho. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback