Läger i Orsa

I fredags efter skolan packade jag träningsväskan och tog bussen ned till Orsa. Där hämtade familjen mig så åkte vi upp till grönklitt och anslöt klubben. Vi har haft klubbläger och jag ångrar inte en sekund att jag åkte ned trots att det kändes drygt med så långa bussresor. 

Alltid lika roligt med klubbträningar. Mycket fokus på teknik och varje pass avslutas med stafetter av nåt slag. Alla får vara med. Liten som stor, klassiskt som skate. Brukar bli en härlig mix av åldrar och snabbhet. Och det bästa, alla ger ALLT.

 Sista passet idag körde vi teknik följt av bandy på skidor. Ställde upp en plan på stadion och alla fick varsin bandyklubba. Sedan fanns inga stopp, så stört roligt men lika jobbigt. Att inte offra sig för laget finns inte så kommer vakna upp med ett antal blåmärken på knän och armbågar imorgon men det var det så värt. Kanon helg!!! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback