Ännu en vecka

Den här skolveckan alltså. Finner knappt ord. Den tuffaste veckan jag varit med om i skolan. Pluggat matte och fysik konstant men nu äntligen är alla prov skrivna. Imorgon får jag resultatet och vore så jäkla skönt att gå på julbord med bra betyg i de båda kurserna. 


Förutom plugga har jag hunnit baka pepparkakshus. Kan väl säga att det dröjer länge innan jag bakar ett hus igen, tålamodet är inte det bästa om man säger så. Jag tröttnade fullständigt och Malin och Linnea fick göra jobbet medan jag byggde min tomtearme (som knappt uppskattades). 



Vinnarna i tävlingen blev grabbarna i ettan som hade gjort en riktigt häftig slalombacke med enormt många detaljer. Riktigt imponerad. 


Imorgon väntas en kort dag och sedan völförtjänt jullov. Godnatt. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback