UPPSTARTSLÄGER






Sista dagarna av sommarlovet var (och är) så bra. Åt på church med alla fina vänner, hade kräftskiva, ätit froyo, badat de sista och varit med kompisar. I fredags åkte jag, min packning, mormor, morfar och mamma upp till Mora och sedan vidare till Sälen. Cyklade cykelvasan och det var nå sjukt jobbigt. Efter redan två mil (av nio) var jag trött. Så där hängde jag i ett gummiband efter Malin som jag ville hänga på. Tog ikapp uppför, tappade utför och så där höll det på in i mål. Tröttheten i mål stöttades upp av nöjdheten och jag kan tänka nig att cykla igen. Helt klart. 

Nu är jag i Åsarna igen och första dagen på vårt läger är snart över. Roligt att vara här igen och på torsdag börjar skolan men till alla er som börjar imorgon, ha det så kul ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback