Fjällöpning








SÅ. HIMLA. UNDERBART. 

Löpning på fjäll måste ju vara den bästa löpningen. Utan karta gav vi oss iväg och det borde inte ha varit något problem vid tanken på hur många gånger jag har löpt och skidat på Storhogna men allt är relativt. Kom hem och det är det viktigaste. Att jag egentligen bara gick på magkänsla och att vi fick vända några gånger spelar ingen roll. Eller det faktum att det turen tog lite mer än 4 timmar. Väldans bra träning blev det i alla fall då jag resten av dagen bara väntat på att få sova. Fick dock ett ryck runt sju-snåret då jag städade hela lägenheten, packade in allt i bilen (som imorgon rullar hemhem), bäddade rent och just ja, gjorde müsli. Godnatt. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback