LEVER LIVET I KINA

HEEEEJ! En vecka sedan jag lämnade Sverige och nu har jag hittat wifi för ögonbliket. Kan säga att det är så sjukt, jäkla, underbart, super, mega amazing här. Alltså verkligen. Aldrig har jag upplevt något som detta. När jag kommer hem ska jag visa bilder och förklara mer om allt men kan säga lite kort nu. 
 
Vi har träffat nya kompisar, varit med på tv för 20 miljoner tittare, ätit lyxmiddagar, sprungit i hotellkorridoren 1546 gånger aka en halvtimme för att få träning, Linnea och Ilona har fått stopp i toan inte en utan två gånger (vad gör de egentligen?), prutat like a boss, hållt ett tal, sjungit svenska nationalsången på scen inför 250 pers, lärt oss kinesiska, turistat omkring i majsfältshattar, ätit ris, ätit mer ris, ätit stark mat tills man gråter, shoppat iphoneskal, blivit förklarad som en "Gud" och en massa mer. Så sjukt roligt. Det bästa på alla plan som jag varit med om och jag är så lycklig att det är en vecka kvar. Godnatt (klockan är 20.50 här)
 
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Ååååh längtar tills du kommer hem så jag får veta mer, kraaaaaaaaam och ha det bäst.

Svar: åå du ska få höra allt, kraaam <3
None None

2014-04-06 @ 19:47:06
URL: http://idasundin.webblogg.se
Postat av: Fridut

ååå det låter ju helt fucking amazing! så avundsjuk så finns inte ord till det. Saknar dig <3

Svar: det var det! saknar dej med kram <3
None None

2014-04-07 @ 12:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback