BRYGGMYS OCH BADPREMIÄR

Övningskörde inne i stan igår och hämtade Alma som kom med tåget från en kompis. Vårkänslor att gå fram på de sopade gatorna i staden. 
 
 
Igår kväll kickade jag igång moppen och åkte ut till älven. Vi var på en bastuflotte som några kompisar byggt och bara va. En massa skratt och jag avslutade med ett dopp i älven. Riktigt kallt var det (konstigt!). Efteråt sprang jag in i bastun men jag märkte inte av värmen där inne för jag var så frusen haha. Hur rolig och mysig kväll i alla fall och vädret var underbart. 
Imorse cyklade jag och mamma runt Färnbo igen. Idag sken solen motför sist då det regnade. Skulle kunnat cykla ett varv till men påskmiddag hos mormor och morfar väntade. 
 
Axel visade mig någonting nytt idag, geocatching. Förenklat så utgår man från en app där det ligger "skatter" utnavigerat på olika ställen lite här och där. Nyfikna jag ville såklart hitta en så med karta i handen och gps i andra gav vi oss ut i skogen och tänka sig, vi hittade en skatt. Haha. Nu är det körkortsplugg tills mästarnas mästare på teven. Hoppas ni haft en lika bra helg.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback