Sept. 2

Igår hade jag en riktig sittainneochnördadag. Började med att jag åt en superfrukost med scones och hela köret. Sedan så läste jag i 3 timmar, och nej jag övrdriver inte. Satt konstant i soffan från 3 till 6 och läste Gullivers resor vilket kan vara den absolut sämsta bok jag läst. Efter att ha ugglat hela dagen gick jag på en långpromenad med Malin och det var så fantastiskt härligt ute. Klockan var väl runt tio och luften alldels sådär perfekt. MAlin tyckte det luktade Österrike, jag kan varken säga ifrån eller hålla med. 
 
Idag höll jag ett tal i skolan om den värsta synden som man kan begå. Jag gillar att hålla ett tal, det är roligt. Idag var jag inte alls nöjd med mitt tal innan men efteråt så fick jag ändå ge mig en klapp på axeln. Det kanske inte var så dåligt ändå. Efter skolan så åt jag på SKi center och det var så fruktansvärt god mat där idag, pommes, taco-gratäng, broccoligratäng, majs, kycklingklubbor och en mangosås som var himlen. Efter kvällsmaten inventerade vi så nu kan jag äta på ski center 10 gånger till. Nej nu ropar Gulliver på mig, hörs. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback