SENASTE DAGARNA

I tisdags tränade jag förmiddag och gick i skolan på eftermiddagen. Sen på kvällen så körde vi mörkerkurragömma vilket var hur kul och kaosat som helst. Den som var var även tvungen att ha ögonbindel. Låg och kramade på golvet efter ett tag för jag skrattade så mycket. Efter det körde vi scharader. 

Sen igår så hade vi idrott och svenska innan det var träning. Intervalldag med det blev inga intervaller för mig för jag vaknade med en väldigt täppt näsa. Jane knappt andas genom den. Så istället joggade jag i nån timme. Direkt, och då menar jag direkt, efter träningen så var det möte med hyresvärden. Blev lite smått stressigt att hinna duscha osv på knappt fem minuter. Efter mötet blev vi bjudna på pizza på ski center. Sen skulle vi baka kladdkaka men alla var så mätt så ingen orkade med det. Istället spelade vi kort och tittade på idol. Trevlig kväll. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback