SATURDAY MORNING

 
 
Igår kväll tog jag och Malin cyklarna i kvällsmörkret till macken och köpte den sista glassen för sommaren. Så nu är jag redo för hösten och allt vad det innebär. I vårt fall här på skidgym skulle jag kunna beskriva hösten med grisigt jobbig och mycket träning, men det är roligt det också. Så när ni sitter där inne i med levande ljus, en stor tjocktröja och en mysig filt medan ni dricker te och ser favoritrullen så kan ni väl tänka på mig när jag springer intervaller i leran, blåsten och regnet? 
 
Efter glassen (som passade perfekt för min hals) så åkte vi och kikade fotboll. Stort plus att dem vann. Om cirka en timme ska jag och Linnea ta bussen till staden även kallad Östersund för fika, mat och shopping. Kanon dag! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback