INTE SJUK, INTE FRISK

 
 
 
Hade sådan beslutångest om jag skulle träna idag eller inte. Jag har inte ont i halsen men det känns inte som det brukar. Tog beslutet att stanna hemma istället. Surt, för jag gillar att köra överkroppsträning men i det långa loppet tror jag det var smartare att vila. Kör på det tills vidare. Så nu har jag kurerat mig med mjölk och kakor. 
 
Idag på skolan gjorde jag klart det sista på svenskan för den här veckan, så jäkla skönt att slippa plugga i helgen. Sen så har vi också fått våra skolfoton (bilden). De två nedersta bilderna är lånade av Linnea som är tagna igår. Jag pluggar flitigt, ehehe och en bild på vägen till längorna. Nu ska jag fortsätta att kurera mig, hörs. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Åh så fin bild!

2013-09-06 @ 16:16:56
URL: http://idasundin.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback