HOME SWEET HOME

 
 
Kom hem igår vid femtiden och vid sex åkte jag till Årsunda för Gästriketräning. Det var hur kul som helst och idag har jag en fin träningsvärk i magen. Hade tagit ledigt från skolan idag och det var ett väldigt bra beslut. Tog först en sovmorgon. Behövde verkligen det. Sen idag så har mamma och jag pallat äpplen, cyklat och ätit god taco.lunch på södra brunn, läst ute i solen (vädret omg omg), bakat och nu tränar mamma och pappa. Jag fick inte följa med för jag är förkyld. Kul. Nej. Snart kommer de hem och då ska vi äta hasselbackspotatis med kyckling och mangosås. Sen till efterrätt ska vi baka morotskaka. Så himla skönt att vara hemma. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback