EN VÄLDANS BRA LÖRDAG

 
 
Jag hade nästan glömt bort hur underbart roligt det är med intervaller men igår under mina löpintervaller blev jag påmind. Det var härligt och nu är jag mer taggad än någonsin för läger, träna, träna och träna. Till middag igår gjorde jag och Malin tacos. Många skratt i köket innan det färdiga resultatet kunde serveras i tv-rummet, mums. Så mycket helg över tacos. 
 
 
Efter att vi hade ätit klart så kom vi på att vi var godissugna. En kvart kvar tills handlarn stängde, så vi raceade ned dit på våra racercyklar. Sedan satt vi utanför macken i kylan och pratade om allt. När kylan började tränga in för mycket åkte vi till Danne och Gabbe och tittade på "Hur många lingon finns det i världen". Den filmen är så jäkla bra. Efter filmen åkte vi hem till längorna och möttes av alla taco-rester, otvättad tvätt och ett kök i kaos. Tur man är kvällstrött, eller... Mer tur att jag hade ätit godis hehe. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback