CHOCOLATE CAKE WITH PEANUTBUTTRR


Slog till idag igen på något mer "avancerat". Är i en sådan period nu. Det blev en mikrokaka till mellanmål med choklad och jordnötssmak, mmmm.

Gick i skolan för första gången på 1,5 vecka i förmiddags. Efter lunchen tog jag bussen till "stan" (Östersund) och besökte läkaren. Nu ska hälj****na bli bra!!! Hade turen att få skjuts tillbaka till skolan lagom till svenskan slutade. Tog bussen hem till åsarna och ja, nu sitter jag här. Med en lista med en massa måsten. Kanske bäst att börja beta av dem...

Annars då, dricker äckligt te i min LOL-mugg för att värma mig, springer omkring i foppatofflor, återförälskat mig i keso, drömmer om snö och skrattar åt gamla minnen. Jag mår bra och skänker extra tankar till de som har det jobbigt just nu. Puss och Kram. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback