BJÖRNRIKET, VEMDALEN, ÅSARNA

 
I fredags följde jag med Malin och hennes familj till deras lägenhet i Björnriket. På lördagen gick vi ut och tittade lite i backarna. Längtar nå enormt efter snön nu, kom tack! Mina foppisar är mina bästisar för tillfället, kan verkligen inte ha några andra skor för hälarna... Slog till och köpte en stor godispåse igår, välbehövligt efter Idre-lägret. 
 
 
Vi unchade igår på ett café i Vemdalen. Åt himelskt goda mackor med parmaskinka och mozarella på. Malin blickar ut över backen. Det var väldigt fint ute men bilden gör inte rättvisa. 
 
 
 
I fredagskväll åt vi sen kvällsmat på en restaurang i Vemdalen. En väldigt god hamburgetallrik tog jag. Efter att vi ätit åkte vi till Björnriket och tittade på den sista biten av Idol. Igår så strosade vi även omkring i lite affärer, inredning och i sportshopen på skalet. Finns så himla mycket fint. Hoppas tomten sett att jag har varit snäll i år. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback