BACK IN ÅSARNA


Igår kväll åkte vi hem från Idre. Avslutade inte lägret som jag ville för fick så jäkla ont i hälarna. Var på gymmet i minst 3-4 timmar igår och köttade. Tråkigt att inte kunna springa på fjället de sista passet...
 
Hemma i Åsarna nu i vilket fall. Vi kom hem vid åtta tiden igår och då hade Malin gjort varma mackor och te. Vilken lycka efter att man kom hem alldeles trött och sliten. Tack! 
 
Idag behövde inte vi åka till skolan så då passade jag på att ta sovmorgon. Kände att jag verkligen behövde sova ut och ta det lugnt. Så sov så länge det bara gick vilket resulterade i 8.40 ca. Bra gjort ändå. Nu ska jag mysa i min säng så länge jag känner för det, äta och se på film. Tror hela kroppen mår som bäst då. Ha en fin helg! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback